2011年11月10日木曜日

イスラエル再入国

再びイスラエルに入国します。
しかし西岸地区を出てイスラエルに入るのには、かなり厳しく調べられ、かなり時間がかかりました。
ツアーバスは問題ありませんでしたが、普通車などは時間外かかっているようでした。

Re-entry into the territory of Israel
Entry procedures into Israel from West Bank took long time as a visa inspection
was very severe. It seems like that the tourism bus has litle problem but ordinary
passengers cars must wait very long time before the inspection is over.